Hoe kunnen we u helpen?
Inhoudsopgave
< Alle artikelen

Is Media31 telefonisch of via Whatsapp Business bereikbaar?

Algemeen

Om onze dienstverlening zo betaalbaar mogelijk te maken en te houden, bieden we geen telefonische ondersteuning, verkoop of anders.

Wij reageren zorgvuldig en snel op uw e-mails. En vaak voordat u het zelf door heeft, zijn uw problemen al verholpen.
Indien nodig is uw contactpersoon ook gewoon bereikbaar.

Waarom is telefonische helpdesk of verkoop niet standaard?

1. Onze diensten kunnen scherp geprijsd zijn en blijven

Telefonische helpdesk en verkoop is simpelweg een stuk duurder, omdat 1 medewerker maximaal 1 klant tegelijk kan helpen. Bovendien is het niet zo flexibel als een e-mailsysteem wanneer er doorverbonden moet worden naar een andere afdeling.

2. Kwaliteit van onze antwoorden

Ons e-mailsysteem- en procedure is door ons zo ingericht dat een persoon die u eerder heeft geholpen automatisch weer ingezet kan worden bij een nieuwe- en/of aanvullende vraag of vragen. U hoeft niet te worden doorverbonden, maar gelijk antwoord omdat onze (helpdesk of verkoop) medewerker de situatie al kent.

3. Betere monitoring van onze helpdesk en verkoop

Met onze e-mailsysteem- en werkprocedure kunnen wij onze helpdesk en verkoop veel beter monitoren om u van dienst te zijn.

Wanneer wel telefonische support of verkoop?

Komen we er echt niet samen niet uit via e-mail, dan kunnen wij met u een telefonisch afspraak maken om te bellen. Let op; we bellen anoniem en op de afgesproken tijdstip en data.

Contact via WhatsApp Business

Nee, wij hebben geen WhatsApp Business voor support of sales

Live Support Chat

Op dit moment bieden wij geen live support chat.

Categories